Popularne posty

środa, 30 stycznia 2013

Co się działo jak mnie nie było?

Strasznie przepraszam Was, moich stałych "czytaczy", że tak dawno mnie nie było. Teraz odrodziłam się jak feniks z popiołów i znów się pojawiam z nowymi siłami i pomysłami. Na początek troszkę zdjęć żebyście wiedziały co się działo jak mnie nie było :) Poza tym zakładam zespół. Mam nadzieję, że już niedługo posłuchacie moich kompozycji!

Zmieniłam kolor włosów





Wywróżyłam,hmmm, sama nie wiem co



Lepiłam pierożki i moje pierwsze w życiu uszka
Polowałam na kaczki

Zrobiłam też kilka rzeczy z serii DIY które pokaże w kolejnych postach. Jeśli chcecie zobaczyć więcej moich zdjęć to zapraszam do followania mojego instagrama : lagunabiala

12 komentarzy:

  1. pierożek wygląda bardzo profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne włosy! Miałam jakiś czas takie i zamierzam wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  3. o nareszcie ;)
    włosy super!

    czekam na diy!

    pozdrawiam i do zobaczenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow! włoski super :)
    ślicznie dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze dobrze wracaj nam do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cool! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog =)
    Świetny nagłówek
    Świetne końcówki
    OBSERWUJE ! :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Indianka, świetnee :D:D i cudowne ombre :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.