Popularne posty

wtorek, 1 maja 2012

Róż BOURJOIS

Róż BOURJOIS












Dzisiaj przedstawiam Wam róż do policzków firmy BOURJOIS, znowu francuską markę. W 1863 roku Alexander Napoleon Bourjois stworzył pierwszy sypki róż do policzków ponieważ stare pomady źle rozprowadzały się na twarzy. Dostępny jest on w około 24 kolorach. 



Widoczny na zdjęciach róż posiadam już dwa lata. Używam tylko jego a wydaje mi się, że starczy jeszcze na kilka lat. Kupiłam go w perfumerii Douglas za 34zł ale uważam, że jest warty swojej ceny zwłaszcza, że starcza naprawdę na długi czas.
Róż posiada w opakowaniu pędzelek do rozprowadzania a także lusterko, dlatego możecie używać go wszędzie. Daje naprawdę intensywny kolor z odrobiną brokatu. Jest super dlatego serdecznie Wam go polecam.
Jak najłatwiej rozprowadzić róż na kościach policzkowych? Moja rada to wciągnięcie skóry policzkowej do środka jamy ustnej, tak jakbyście robiły dzióbek. Wtedy Wasze kości policzkowe się uwydatnią i wiadomo będzie gdzie go nałożyć :)
Dam Wam jeszcze jedną świetną radę której nauczyła mnie pewna makijażystka. Gdy nakładacie róż na policzki rozprowadźcie go odrobinę także na czole i nosie wtedy Wasza twarz będzie bardziej rozświetlona i promienna:)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten róż. Ostatnio mi się skończył po około 1.5 roku i zakupiłam dość dobrą i tańszą alternatywę z miss sporty(nigdy nie lubiłam ich kosmetyków, ale coś mnie podkusiło) i muszę przyznać, że ze względów portfela na razie przy niej pozostanę :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.