Popularne posty

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Piękna i bestia

Kochani mój weekend spędziłam w pewnej szkole policealnej. Studio Sztuki bo o tę szkołę właśnie chodzi mieści się w Warszawie na ulicy Zajączka. Co roku odbywa się tam dyplomowy pokaz charakteryzacji oraz pokaz mody. W tej szkole nauczymy się jak zrobić komuś makijaż, jak zamienić go w potwora czy jak stworzyć własną kolekcję!

Pokaz ten odbywa się co roku w okolicy czerwca. W zeszłym roku i 2 lata temu zostałam poproszona przez jedną z projektantek o prezentowanie jej sukienek. Jest to świetna zabawa bo i można komuś pomóc i poczuć się jak prawdziwa modelka.

W tym roku byłam tam w roli widza. Tegorocznym motywem charakteryzacji było ŚREDNIOWIECZE( w zeszłym Alicja z krainy czarów). Także można było spotkać różne morskie zjawy, syrenki, gargulce. Na pokazie mody można za to spotkać Paprockiego i Brzozowskiego którzy co roku odwiedzają tę szkołę. Zapraszam Was na moją fotorelację i zachęcam do odwiedzenia tej szkoły w przyszłym roku. Wstęp wolny.

A Wy widziałyście kiedyś takie charakteryzacje z bliska? Jak Wam się podobają pomysły ludzi?  Chcielibyście odwiedzić takie miejsce? 


Wszystkie dzieła z twórcami



Ja z Diabłem Morskim

Ja z Syrenką

Ja z Czarownicą






3 ostatnie zdjęcia to dzieła absolwentów szkoły


12 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam że u nas takie rzeczy można zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to! lubię takie akcje:) pozdrawiam i do ju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Charakteryzacje świetne:) lubię takie klimaty:) ale bardziej mi się podoba charakteryzacja cosplayowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! I fajnie, że co roku jest inny temat. Wtedy jest ciekawiej, a inni zaskakują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nacia, my jeszcze nie mamy zdjęć z tamtego pokazu... Postaram się je zdobyć na "już", bo sama jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak!!! zapomniałam. przecież tam ktoś chyba robił zdjęcia!

      Usuń
  6. ale ty jesteś śliczna.! obserwuje i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.