Popularne posty

piątek, 13 lipca 2012

Góralką byłam...

 Kochani strasznie Was przepraszam, że tak dawno mnie nie było ale nawał pracy i przygotowania do wyjazdu tak mnie zajęły, że zapomniałam powiedzieć, że wyjeżdżam! Już wróciłam z nowymi siłami i pomysłami! Z racji tego, że mam jeszcze trochę urlopu dokończę malowanie trampek i wrzucę dla Was zdjęcia. 


Na urlopie byłam w Polskich górach tj w Gliczarowie Górnym koło Zakopanego. Gdy byłam mała często jeździłam z rodzicami w góry ale dopiero teraz odkryłam ich prawdziwe piękno. Wspięłam się nawet na Giewont, co było wielkim wyczynem.

Po rozpoczęciu urlopu stanęłam przed decyzją czy jechać na Openera czy w góry. Kocham jeździć na festiwale( zwłaszcza, że w tym roku był mega line up)  ale w tym roku z moim chłopakiem stwierdziliśmy, że chcemy odpocząć w ciszy i spokoju. I jeśli ktoś w komentarzach napisze, że na Openerze było super to uduszę :)Poza tym widok z okna jaki miałam był jak 1000 Openerów.

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć w stroju góralskim który znalazłam w domu w którym mieszkałam a za kilka dni obiecane już trampki. Jak Wam się podoba? Chcielibyście ubierać się tak na co dzień? Co myślicie w ogóle o strojach ludowych? Jak Wam się podobają widoki?(bo mnie zwaliły z nóg).











16 komentarzy:

  1. bajeczne widoki. Ehh uwielbiam te miejsce

    OdpowiedzUsuń
  2. w takiej spódniczce to mogłabym na codzień latać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wdzianko! No i dobrze, ze nie po grubej goralce, tylko akurat jak na Ciebie szyte. O co chodzi z tymi trampkaqmi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey wat a beautiful place? I really love the background...so beautiful n I also like ur blog....so how abt we follow each other .just let me know when u do sothat I can follow you back.
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful pictures, love your shoes! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Góralka z Ciebie jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. odsuń się bo góry zasłaniasz. hej!

    OdpowiedzUsuń
  8. What a great outfit, love that nostalgic country feeling!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja na Openerze byłam.. Ale O.K., nie napiszę, że było super! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię takie stroje ;))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję, czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. łał super strój i super blog!!! obserwuję z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  13. widoczki piękne :) a takie stroje mają dużo uroku w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.