Popularne posty

sobota, 21 lipca 2012

Trampki - wreszcie skończone

Wreszcie po długim oczekiwaniu udało mi się dokończyć malowanie moich trampek. Efekt według mnie jest super co możecie sami ocenić oglądając zdjęcia. Co do przerabiana ubrań to zabieram się znów do pracy tylko muszę poczekać na przesyłkę z Allegro ale na razie to tajemnica. 


Na moich zdjęciach pojawia się znów drugoplanowa postać ale tym razem jest to mój kot Kosmos. Za nic nie chciał wyjść z kadru podczas fotografowania. Może to nawet i lepiej bo dzięki temu wyszły bardzo fajne i ciekawe zdjęcia.


A jak Wam podobają się ukończone trampki? Opłaca się robić coś takiego? Mam myśleć nad kolejnymi rzeczami??











Trampki - Converse

24 komentarze:

  1. ciekawy efekt:)


    Zapraszam na moje rozdanie: http://bag-full-of-surprises.blogspot.com/2012/07/rozdanie-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki wyglądają świetnie:)myśl koniecznie nad następnymi rzeczami:)

    Masz uroczego kociaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysły to ja mam z czasem niestety jest gorzej

      Usuń
  3. Też mam różowe trampki :D Świetnie je pomalowałaś! Czekam na kolejne Twe dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! przymierzam się. mam nadzieję, że znajdę czas

      Usuń
  4. świetnie wyszły! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne. Takie oryginalne które na 100% każdy je zauważy, nawet w tłumie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie ! :) bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu część pierwsza o tych trampkach, jak się to robi :)
    http://feromolandia.blogspot.com/2012/05/zrobcie-to-sami-zapraszam-was-na.html
    Dla ciekawskich, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszło.:)
    Obserwuję i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo bardzo fajnie Ci to wyszło:) Myślę, że warto przerabiać rzeczy, bo dzięki temu możemy stać się bardziej oryginalni:)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy świetny. ;)
    Wiem, następnym razem od razu posmaruję się 30. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne trampki :)
    Świetne zdjęcia ;)
    i słodki rudy kociak :)

    Zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne trampki, super, że potrafisz robić takie rzeczy.

    Zapraszam na bloga http://redlipsswearing.blogspot.com
    Sporo fashion, także street style :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe :3.
    + Dodaje się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne trampy!
    Kosmos pozuje jak przystało na prawdziwego modela! ;D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.