Popularne posty

czwartek, 11 października 2012

Jesienne liście + kapelusz

Kochani tak jak obiecywałam jest nowa sesja. Pokazuję na niej mój kochany kapelusz który kupiłam już dawno ale jakoś nie mogłam go sfotografować. Włosy dalej różowe ale planuje już zakup nowego tonera w innym kolorze. Nie zdradzę jednak jeszcze koloru bo w sumie sama się jeszcze nie zdecydowałam :) 


Ostatnio pojawiły się u mnie na blogu " nienawistne" komentarze. Uważam, że krytyka jest jakąś formą motywacji dlatego nie przejmuje się nimi. Uważam też, że jeśli już ktoś ma odwagę pisać takie komentarze (bo nie jest to w sumie łatwe) to powinien mieć też odwagę się podpisać. Internet daje nam bardzo dużą anonimowość i możliwość wyrażania swoich opinii bez konsekwencji. Mi się to nie podoba bo chętnie przyjmę krytykę i dzięki temu też może czegoś się nauczę.


Co do kapelusza to po zakupie nie nosiłam go bardzo długo. Jakoś tak nie mogłam się przemóc. Trochę się wstydziłam bo nie wiele ludzi w dzisiejszych czasach nosi kapelusze. Zdjęcia wyszły bardzo kolorowo a to za sprawą liści na drzewach. Ja szczerze mówiąc nie lubię jesieni bo wpędza mnie w depresyjny nastrój. Wszystko staje się jakieś takie smutne. A Wy jaką porę roku najbardziej lubicie? Czy podoba się Wam mój kapelusz? Czy same założyłybyście taki?










Z tego co pamiętam to ktoś prosił mnie kiedyś o czarno - białe zdjęcia. Ja nie lubię takich zdjęć bo uważam, że są łatwiejsze do zrobienia i trudno na nich wyjść źle bo ukrywają wszystkie mankamenty ale proszę.

Szalony kot Kola 

Kapelusz - Bershka 
Koszula - no name
Marynarka - Vintageshop.pl
Spodnie - Cubus
Buty - CCC
Zegraek - mojej mamy 


25 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, też chcę taką sesję zdjęciowa;) ale niestety Kot Kola pobił wszystkie i jest naaaaaaaj :) a kapelusz fajny:) jakaś broszka filcowa by do niego pasowała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no i niech spadają złośliwcy, niech ja ich tylko znajdę ;) cmok!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie strasznie!!!! idz cos zjesc!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, uroczo-jesiennne. Włosy nie w moim stylu, ale Tobie bardzo pasują. :)
    Szalony kot świetny - urodzony model z niego ;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolcia uwielbia zdjęcia :) zapraszam do obserwowania :D

      Usuń
  5. Witaj! Prowadzisz fajnego bloga, masz swoj styl i wadajesz sie byc sympatyczna. Milo Cie poznac:)
    Ja osobiscie nie przepadam za nakryciami glowy (u siebie), u kogos mi sie podobaja. Twoj kapelusik jest super, pasuje do Ciebie. Ja mam kilka w domu, leza nowki sztuki, moze kiedys sie zdecyduje je nalozyc,haha. Pozdrawiam.PS: Na zlosliwcow nie zwracaj uwagi, szkoda energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też miło poznać Ciebie. Nie przejmuję się nimi wcale! Właśnie mam swój styl i raczej nie obchodzą mnie opinie innych. Jestem taka jaka jestem :D

      Usuń
  6. Bardzo gustowny kapelusik:) Jako fanka tych nakryć głowy muszę przyznać, że Ci w nim bardzo do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka ! wreszcie coś na czym "może zawiesić oko" Starsza Siostra. Tak trzymać.
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny kapelusz i nie potrzebnie sie go wstydzilas:)
    dlugo juz masz takie wlosy? tez mialam takie rozowe i pozniej kolor nie chcial mi wcale zejsc;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czym farbowałaś? ja farbowałam tonerem i zmywa się średnio po 2 tygodniach. tj z mycia na mycie kolor jest coraz bardziej blady

      Usuń
  10. dziękuje za komentarz:) świetny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetne włosy a do tego genialny kapelusz! Sama poluję na jeden i jak na złość nic nie widzę na horyzoncie :P
    Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja i jestem przekonana, że to właśnie ten kapelusz nadaje przede wszystkim elegancji w całości. Ja kocham wszelkiego rodzaju nakrycia głowy i jestem zdania, że najlepszej jakości kapelusze mają w https://hatfactory.pl/ gdzie ja zazwyczaj je zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wyobrażam sobie teraz sytuacji abym nie miała kapeluszy. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie o samych nakryciach głowy napisano w http://kobietapisze.pl/nakrycie-glowy-z-historia/2020/09/29/ i dzięki temu można poznać np. historię kapeluszy.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.