Popularne posty

poniedziałek, 15 października 2012

Kocham koty!

Kochani dziś post o... kotach!!! Tak zakochałam się w tych zwierzętach dzięki mojemu chłopakowi. Przekonałam się, że są tak samo kochane i towarzyskie jak psy. Znacie już nasze koty Kolcie i Kosmoska a dziś poznacie moje 2 nowe kotki!!!!


Nie martwcie się nie jestem aż tak szalona żeby powiększać naszą rodzinę o kolejne dwa pupile ale za to nabyłam ostatnio na Allegro rękawiczki kotki. Były tak słodkie, że nie mogłam się powstrzymać. Rękawiczki zrobione z miłej wełny ale raczej jeszcze na jesień ponieważ nie mają żadnego ocieplenia w środku!

Na zdjęciach rękawiczki kotki oraz dla potwierdzenia moich słów o kochaniu kotów koty które znajdują się na ścianie w moim pokoju. O jej wszędzie koty !!! :)








I mój szalony pies Misio

A Wy wolicie psy czy koty?