Popularne posty

poniedziałek, 15 października 2012

Kocham koty!

Kochani dziś post o... kotach!!! Tak zakochałam się w tych zwierzętach dzięki mojemu chłopakowi. Przekonałam się, że są tak samo kochane i towarzyskie jak psy. Znacie już nasze koty Kolcie i Kosmoska a dziś poznacie moje 2 nowe kotki!!!!


Nie martwcie się nie jestem aż tak szalona żeby powiększać naszą rodzinę o kolejne dwa pupile ale za to nabyłam ostatnio na Allegro rękawiczki kotki. Były tak słodkie, że nie mogłam się powstrzymać. Rękawiczki zrobione z miłej wełny ale raczej jeszcze na jesień ponieważ nie mają żadnego ocieplenia w środku!

Na zdjęciach rękawiczki kotki oraz dla potwierdzenia moich słów o kochaniu kotów koty które znajdują się na ścianie w moim pokoju. O jej wszędzie koty !!! :)








I mój szalony pies Misio

A Wy wolicie psy czy koty?

25 komentarzy:

  1. hahaha śmieszne są te kotorękawiczki na kwiatku:) podobają mi się:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, a ten fioletowy kotogośc na końcu, to co to za jeden?? <3 koty forever !!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole psy. a rekawiczki troche dziecinne nie na moj gust :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kocham koty !! :) i psy ;P mam spore stadko ;) a rękawiczki są bardzo zabawne :)
    pozdrawiam:)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rekawicZki :)) ja I moje corki uwielbiamy koty

    Dziekuje za odwiedziny i poparcie dla koloru żółtego ;) napisy po Luksembursku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja też dziękuję za wpis. też uwielbiam kotki. no właśnie nie był to ani niemiecki ani francuski wiec się zastanawiałam. pozdrawiam :)

      Usuń
  6. So cute!!!

    http://californiamadness.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja myślałam ze to ja jestem kociarą na 100% :P
    mogłabym mieć w kazdym zakątku kocią podobizne, mogłabym patrzec na te istoty non stop :) ahhh

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rękawiczki :)
    ale mimo wszystko wolę psy, a dokładnie westy <3
    twój jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  9. Rękawiczki cudne :D :D :D. Ja kocham większość zwierzątek, czego to ja w domu nie miałam :D. Mój piesek niestety całkiem niedawno odszedł, a w tej chwili mam kota i szczuraska, oba są kochane :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam szczuraska, słodki był, niestety krótko żyją.

      Usuń
  10. super !;)
    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    jak chcesz możesz zaobserwować to i ja to zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę psy, ale koty też są cudowne. ;d
    Słodkie te rękawiczki. <3




    tu-i-tam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham koty ;) I śliczny rysunek w nagłówku ! :) Pozdrawiam AlicjaKlara

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz świetne te rękawiczki! ;d

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.