Popularne posty

poniedziałek, 1 października 2012

W końcu jestem!

Kochani przepraszam za moja strasznie długą i nie odpowiedzialną nieobecność. Już prawię uporałam się ze szkołą i mogę powrócić do Was z nowymi siłami i pomysłami.


A co u mnie? Włosy nadal różowe. Myślę o zmianie koloru. Co myślicie o niebieskim albo fioletowym? Na razie kilka zdjęć moich różowych. Czekajcie na nowy post bo powracam i znów będę aktywnie do Was pisać :)






I na zakończenie wreszcie mogę pokazać Wam mój nowy kolczyk. Wprawdzie zrobiłam go już parę miesięcy temu ale cały czas nie miałam dobrego zdjęcia. SMILEY - jest w sumie bardzo dyskretny ale ja się w nim zakochałam. Spytacie czy bolało? Może to zabrzmi dziwnie ale nie bolało  :D


21 komentarzy:

  1. ja chcę turkus! a za kolczyk to i tak Cię podziwiam:) aaaajjj

    OdpowiedzUsuń
  2. a bolał kolczyk?
    Pozdrawiam i obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wiedziałam, ze ktoś o to zapyta. szczerze mówiąc to kolczykowanie raczej mnie nie boli a wręcz wydziela we mnie adrenalinę. nie bolał ale łzy same pociekły z oczu :D

      Usuń
  3. Mi się marzy taki tylko w nosie, strasznie mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś chciałam mieć podkówkę w nosie ale trochę się boje bo tam jest chyba gruba chrząstka. poza tym jak by mi nos przekuwali to by mi łzy ciekły jak oszalałe :D

      Usuń
  4. uwielbiam malinowe końcówki!


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ale zastanawiam sie nad zmianą na niebieskie :D

      Usuń
  5. niebieskie. ja marzę o siwych:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ma na co czekać. ja stwierdziłam, ze jak nie zrobię tego teraz to już nigdy się nie odważę a nie sobie inny myślą co chcą!

      Usuń
  6. wspaniałe włosy!! super
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Super włosy,tez takie mam :D I nawet ten sam kolor :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tragedia:(((((( taka piękna dziewczyna a tak oszpecona:(((( i jeszcze pewnie zarażona żółtaczką na własne życzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekna nie jest, wiec szpecenie jej roznicy nie robi...

      Usuń
    2. jeśli robisz sobie kolczyki sam/sama w domu to pewnie masz żółtaczkę. ja robię to u osoby która się na tym zna i robi to profesjonalnie. ale dziękuje :D

      Usuń
    3. za komentarz wyżej dziękuje:) miło mi :) następnym razem się podpisz

      Usuń
  9. Nacia, ustaw sobie odbieranie komentarzy tylko od zalogowanych osób, unikniesz takiego wylewania żółci na Twoim blogu.
    A ja lubię, kiedy masz te swoje kocie kreski na powiekach :) Taka Nacia jest naj naj :) No i czekam na nowy kolor końcówek :)
    PS - jak znajdziesz chwilkę to daj znać, może mnie odwiedzisz w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowi są po prostu najlepsi, jaką to odwagę trzeba mieć, aby wypisywać bzdury, ale się nie podpisać, co za klasa... Sama nie odważyłabym się na taki kolczyk, ale jeżeli lubisz czemu nie, jak piszesz jest dyskretny :). Jestem ciekawa czy takie kolory szybko płowieją.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.