Popularne posty

sobota, 18 sierpnia 2012

"Nausznice" - EAR CUFFS

Kochani a ja znów na urlopie. Wreszcie doszły do mnie moje pióra więc korzystając z wolnego zabiorę się za tworzenie. Dziś kupiłam też farbę do włosów żeby coś we mnie zmienić. Koloru na razie nie zdradzę ale już za parę dni będziecie miały fotorelację. 


Dziś napiszę o tak zwanych nausznicach. Zobaczyłam zdjęcia tych dziwnych kolczyków na jakimś blogu i tak się zainspirowałam, że zrobiłam sobie sama taką konstrukcję na moim uchu. Stare kolczyki posłużyły mi za łańcuszki.


 Zagłębiając się bardziej w ten temat dowiedziałam się, że żeby nosić nausznice wcale nie trzeba mieć przekutej chrząstki. Wystarczy mieć zwykły kolczyk w płatkach uszu a na chrząstkę nakładamy coś w rodzaju zacisku. Nie wiem tylko jak to się tam trzyma i czy nie boli ponieważ moja konstrukcja opiera się na moich przekutych chrząstkach.

Tutaj zdjęcia nausznic:




A oto moja konstrukcja przy okazji poznajcie mojego drugiego kudłacza KOLĘ(to jej debiut) :


















Sweter nn
Koszulka second hand
Spodnie ZARA
Buty Vans


Jak Wam się podoba moja Kolacia(ta biało ruda)? Podoba Wam się moja konstrukcja na uchu? Jest podobna do prawdziwych nausznic?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta Twoja nausznica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam bzika na punkcie nausznic z piórkami, inne jakoś mnie nie ruszają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podobają te 'nausznice' ;D Kicie prześliczne są;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kudłacze rządzą, a nausznice nosiłam mimo braku przebitej chrząstki - też nie ma dyskomfortu :)
    http://beautyetiquette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) chciała bym mieć chociaż jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest okropne i szpetne !!!!!! Siostra prawdę Ci powie !

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mi sie podobaja nausznice, twoja calkiem calkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. srednio mi sie to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sieeeema:) jak miło wrócić do świata żywych:) co do nauszynic to bym się bała, że o coś zahaczę:) Tobie pasuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.