Popularne posty

środa, 22 sierpnia 2012

Farbowanie!

Kochani, no i stało się mam pofarbowane włosy. Jak na mnie był to dość odważny krok bo nie lubię aż tak radykalnych zmian ale pomyślałam raz się żyje!!! Autorem mojej przemiany jest nasz domowy fryzjer - mój kochany chłopak Emil :* Zapraszam więc na fotorelacje! A koloru na razie nie zdradzę :)


Końcówki po pierwszym utlenianiu


Nie wygląda to zbyt estetycznie ale to właśnie jest drugie tlenienie.

 Po drugim tlenieniu. Moje włosy okazały się jednak bardzo silne i trzeba było tlenić aż 3 razy. A już za chwile poznacie mój nowy kolor! 

Włosy jeszcze mokre ale już możecie wyobrazić sobie efekt. Taki kolor uzyskałam dzięki tonerowi Directions - kolor Flamingo Pink! 





I jak Wam się podoba nowy kolor? Dobrze to wyszło? Zdecydowalibyście się na coś takiego? Fryzjer się postarał? :)