Popularne posty

środa, 22 sierpnia 2012

Farbowanie!

Kochani, no i stało się mam pofarbowane włosy. Jak na mnie był to dość odważny krok bo nie lubię aż tak radykalnych zmian ale pomyślałam raz się żyje!!! Autorem mojej przemiany jest nasz domowy fryzjer - mój kochany chłopak Emil :* Zapraszam więc na fotorelacje! A koloru na razie nie zdradzę :)


Końcówki po pierwszym utlenianiu


Nie wygląda to zbyt estetycznie ale to właśnie jest drugie tlenienie.

 Po drugim tlenieniu. Moje włosy okazały się jednak bardzo silne i trzeba było tlenić aż 3 razy. A już za chwile poznacie mój nowy kolor! 

Włosy jeszcze mokre ale już możecie wyobrazić sobie efekt. Taki kolor uzyskałam dzięki tonerowi Directions - kolor Flamingo Pink! 





I jak Wam się podoba nowy kolor? Dobrze to wyszło? Zdecydowalibyście się na coś takiego? Fryzjer się postarał? :)

18 komentarzy:

  1. Ojojoj ;D Naprawdę radykalna zmiana;D Ja bym się nie zdecydowała ma coś takiego, bo tylko dwa razy w życiu farbowałam włosy i to na nieco ciemniejszy brąz od mojego naturalnego brązu:) Podziw za odwagę!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tłumaczę sobie, że to końcówki i jak by co można szybko się ich pozbyć ale na razie LUBIE TO :d

      Usuń
  2. róż zdecydowanie na tak, ale na całych włosach♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj moja mama ledwie przeżyła końcówki więc z całymi bym nie ryzykowała. Poza tym utlenianie strasznie niszczy włosy a ja potem nie chciałabym obcinać się na króciutko

      Usuń
  3. ojej Kochana!!!! kolor super, końcówki też ale ten jeden kosmyk mi lekko przeszkadza :) ciekawe kiedy na żywo zobaczę;) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nacia! Twoj fryzjer odwalil kawal dobrej roboty! Naprawde fajnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dziękuję, niedługo nowe zdjęcia, zapraszam też :)

      Usuń
  6. szalony róż :) ale pytanie czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie! Taki kolor chciałam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie to chyba chcialabym tez miec takie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co czekać. rób i się nie zastanawiaj co powiedzą i pomyślą inni :D

      Usuń
  9. To robota Twojego chłopaka? Aż nie mogę uwierzyć, postarał się i to JAK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha tak to jego robota. kiedyś chciał być fryzjerem :D

      Usuń
  10. Kolor włosów - super ! :)
    Tylko pewnie toner szybko Ci się wypłucze..
    Muszę przyznać,że jak na faceta przystało - odwalił kawał roboty!! :)
    Jak będziesz robiła następnym razem, zrób sobie od różnej wysokości.. :) - będzie wyglądało jeszcze lepiej ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. na razie planuje zmianę koloru na fioletowy ale muszę jeszcze poczekać bo toner jest tak wydajny, że już starczył mi na 3 farbowania i jeszcze jedno przedmną :D

      Usuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.