Popularne posty

środa, 1 sierpnia 2012

Wydobyte z głębi szafy

Kochani mimo tego, że nie lubię obcasów i rzadko je noszę zdecydowałam się pokazać Wam jedną parę z mojej kolekcji. Mam ich kilka ale ostatnio leżą odłogiem w szafie. Szczerze mówiąc to musiałam sobie przypomnieć jak się w ogóle chodzi w takich butach :)


Przypominanie okazało się nie potrzebne bo takich rzeczy się chyba nie zapomina. Buty z Mango leżały w szafie bardzo długo ponieważ nie miałam po prostu okazji żeby je nosić. Uznałam jednak, że blog jest dobrą okazją. Kupiłam je kiedyś na Allegro i przydały się :)  Dzisiaj od razu po sesji poszłam też pobiegać. Strasznie tego nie lubię ale to jedyny sport na jaki aktualnie mnie stać.


Jak myślicie, udana sesja? Podobają Wam się moje butki? Kupiłybyście sobie takie? Pozdrawiam :)
















Marynarka H&M
Koszulka TOP SHOP
Spodenki H&M
Buty MANGO
Spinka Vintage
Okulary H&M
Zegarek Taty 
Bransoletka Kelly Melu 

24 komentarze:

  1. buty faje są , :) a i fryzurka taka jak lubie

    zapraszam na mój autfit

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz! Piękne spodenki i nogi :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybierz się na koncert, albo do kasyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na chodniku się kładzie szalona:) fajnie wyglądasz i te długie nogi do samej ziemi , fiu fiu:) ja za takimi butami też nie przepadam i raczej bym się nie skusiła:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka *___*
    zaniosłabym, ale to niemożliwe .___. byłamw schronisku wolontariuszką i wiem, ze jest strasznie przepełnione, a do tego koty są uwazane przez jakis tam instytut za zwierzeta, które umieją sobie poradzić na dworzu i dlatego w schronisku są przyjmowane tylko chore koty :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za figura! Świetnie wyglądasz! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie wygladasz ;]
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz:)buty super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz w tym zestawieniu:) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, wywiera :D

    spoko blog, dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejujeju!
    Te szorty są po prostu boskie!
    Z resztą całość świetnie dobrana, uwielbiam takie stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpisuję na Twoje pytanie :)
    Kochana, myślę, że pasta AOBS Ci nie zaszkodzi, ale nie dam se za to głowy uciąć :D
    Ja w każdym razie również mam skórę delikatną, wrażliwą, suchą w kierunku mieszanej i na dodatek naczynkową :/ mimo wszystko świetnie u mnie się sprawdza i w żaden sposób kuku mi nie robi :)
    Jak masz jeszcze jakieś pytanie to kieruj się z nimi na mojego bloga :)
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, bardzo mi się podoba!;)

    Kochana! GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! zachęcam do wzięcia udziału, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula i buty super;)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your shorts, what a great print and that top is nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem przekonany, że wyglądasz super i jak najbardziej taka stylizacja bardzo Ci pasuje. Szkoda tylko, że nie ma żadnego kapelusza, który doskonale by tu pasował. Mi osobiście bardzo podobają się męskie kapelusze https://hatfactory.pl/33-fedora które w sumie od niedawna zacząłem nosić.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.