Popularne posty

środa, 1 sierpnia 2012

Wydobyte z głębi szafy

Kochani mimo tego, że nie lubię obcasów i rzadko je noszę zdecydowałam się pokazać Wam jedną parę z mojej kolekcji. Mam ich kilka ale ostatnio leżą odłogiem w szafie. Szczerze mówiąc to musiałam sobie przypomnieć jak się w ogóle chodzi w takich butach :)


Przypominanie okazało się nie potrzebne bo takich rzeczy się chyba nie zapomina. Buty z Mango leżały w szafie bardzo długo ponieważ nie miałam po prostu okazji żeby je nosić. Uznałam jednak, że blog jest dobrą okazją. Kupiłam je kiedyś na Allegro i przydały się :)  Dzisiaj od razu po sesji poszłam też pobiegać. Strasznie tego nie lubię ale to jedyny sport na jaki aktualnie mnie stać.


Jak myślicie, udana sesja? Podobają Wam się moje butki? Kupiłybyście sobie takie? Pozdrawiam :)
















Marynarka H&M
Koszulka TOP SHOP
Spodenki H&M
Buty MANGO
Spinka Vintage
Okulary H&M
Zegarek Taty 
Bransoletka Kelly Melu