Popularne posty

środa, 8 sierpnia 2012

ZRÓBCIE TO SAMI. BRANSOLETKA ZE SZNURKA.

Witajcie kochani! Wreszcie znalazłam chwilę wolnego czasu żeby rozwijać moje umiejętności rękodzieła. Do stworzenia bransoletki a'la Lilou, Charms, Kelly Melu zainspirowała mnie duża ilość zawieszek które znalazłam w pudle z biżuterią. I już czekam na paczkę z Allegro. Zamówiłam wreszcie obiecane Wam pióra które są najmodniejsze w tym sezonie!!!!


Nie było to wcale takie proste jak mi się wydawało ale po przestudiowaniu paru filmików, chwili zwątpienia i dużej dawce złości się udało. Jeśli Wam się spodoba mogę nagrać również filmik pokazujący jak stworzyć takie cudo. Na razie zamieszczam tylko zdjęcia bo nie mam nikogo kto mógłby mi potrzymać kamerę. Mam nadzieję, że efekt Wam się spodoba.

Potrzebujemy:

1. Zawieszka


2. Sznurek. Ja użyłam jakiegoś bawełnianego i taki najbardziej Wam polecam. Mulina jest za cienka. 


Teraz zaczynają się schody. 

1. Zakładamy zawieszkę tak jak na zdjęciu.


2. Robimy supełek. Supełek robimy oplatając 2 razy krótszy sznurek w okół dłuższego i przez tą spiralę przekładamy potem ten krótszy sznurek. Tak powstaje taka pętelka do przesuwania. 


3. Tak samo postępujemy z dłuższym sznurkiem.


4. Po zaciągnięciu supełków powstaje bransoletka. Miejsca supełków smarujemy bezbarwnym lakierem do paznokci.



Jak Wam się podoba moje dzieło? Chcielibyście zobaczyć to na wideo(ponieważ zdjęciami bardzo trudno to pokazać)? Robiliście kiedyś coś takiego?

10 komentarzy:

  1. bardzo ładne,muszę spróbować, tak się składa, że mam sznurek i parę zawieszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w razie czego tj jakiś problemów zapraszam do mnie. może zmotywuje mnie to do zrobienia tego wideo :D

      Usuń
  2. łatwiznaa :)) chociaż ja nie lubię, jak mi coś dynda przy ręku, czy na szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, chyba sama taką zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bardzo:) ja też mam zawieszki do wykorzstania i tak leżą i czekają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł,muszę taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja bardzo chętnie bym to na filmiku zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bardzo ;D
    ale pokaż filmik...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawaj filmik, moze stara ciotka tez sie czegos nowego dzieki Tobie nauczy :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.