Popularne posty

niedziela, 3 czerwca 2012

Brafitterka? Tak, polecam!

Kochani dzisiaj opiszę mój nowy zakup. Kto to taki jest ta Brafitterka? Otóż jest to osoba która zajmuje się dobieraniem biustonoszy! Wybrałam się ostatnio do takiego sklepu ponieważ była w nim przecena i jestem bardzo miło zaskoczona!

Li PARIE bo właśnie o ten sklep mi chodzi. Wiedziałam, że można tam dobrać dobrze biustonosz i wiedziałam też, że są strasznie drogie dlatego nigdy tam nie zaglądałam. Ostatnio podkusiła mnie przecena i trwający dzień dziecka :)

Gdy weszłam do sklepu Pani od razu zapytała mnie o rozmiar. Zdziwiona powiedziałam, że w sumie nie wiem. Pani zaprosiła mnie do przymierzalni, poprosiła o rozebranie do biustonosza i zmierzyła. Kiedyś wydawało mi się, że noszę rozmiar 75B i jakie było moje zdziwienie gdy okazało się, że mój rozmiar to 60DD. W biustonoszach które kiedyś nosiłam denerwowało mnie, że cały czas podjeżdżają mi wyżej przy każdym podniesieniu rąk oraz, że cały czas spada mi ramiączko! I wiem już jaka była przyczyna - źle dobrany rozmiar.

Pani brafitterka przyniosła mi do przymierzalni biustonosz i powiedziała a raczej pomogła mi go założyć. Tak więc biustonosz zakładamy tak:
1. Zapinamy biustonosz pod piersiami na najdalszą haftkę tak żeby fiszbiny biustonosza znajdowały się dokładnie pod piersiami.
2. Zakładamy ramiączka i regulujemy je.
3. Układamy biust w miseczce tj przeciągamy biust do przodu ciągnąc jednocześnie miseczkę do tyłu.

Popatrzyłam w lustro i poczułam się świetnie. Biustonosz leżał idealnie, jak żaden inny. Mogłam swobodnie podnosić ręce i nic mi się nigdzie nie przesuwało. Po prostu super! Dlatego postanowiłam sprawić sobie taki prezent zwłaszcza, że był dzień dziecka. Biustonosze może nie są tak bardzo tanie ale na przecenie ich ceny są porównywalne do tych z Intimissimi czy Triumfa a dobrane są dokładnie tak jak trzeba.

Dlatego dziewczyny, polecam Wam serdecznie ten sklep bo wyjedziecie z niego naprawdę zadowolone. A Wy kupowałyście kiedyś tam bieliznę? Jak się Wam ją nosiło? Jak sprawowała się w praniu i po praniu? 

A w poniedziałek wybieram się zrobić nowy kolczyk:) Czekajcie na efekty w połowie tygodnia. Mam nadzieję, że nie będę już wtedy zapuchnięta :P





32 komentarze:

  1. Dobrze dobrany biustonosz czyni cuda z sylwetką. Bardzo ładny ten kwiatkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest super i tak koronka się świetnie układa na piersi :)

      Usuń
  2. no dobrze dobrany biustonosz to coś :) polecam :) śliczne są oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ile kosztowała ta przyjemność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak dla mnie dużo do 135zł ale były biustonosze nawet od 59zł i kostiumy nawet od 19 :D. niestety w moim rozmiarze był dość mały wybór przynajmniej na chmielnej. polecam sklep na szaserów bo tam jest pewnie większy wybór.

      Usuń
    2. dla studenta to trochę droga impreza ale chyba warto chociaż raz się wybrać i pogadać z osobą która się na tym zna

      Usuń
  5. Ile dałaś za jeden ? Bo mówisz, że to ni był tani wydatek, ale w jakich granicach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy ile chcesz wydać. ceny zaczynają się od 50 zł. ja za jeden zapłaciła 135zł czyli podobnie jak w jakimś Intimissimi ale jakość jest o wiele wiele lepsza. ale myślę, że do 100zł to spokojnie coś fajnego można dobrać

      Usuń
  6. Super:) Dobrze dobrany biustonosz to podstawa. Lepiej zapłacić więcej i nie robić sobie krzywdy źle dobranymi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba każda z nas ma/ miała problem z doborem biustonoszu.
    Może faktycznie czas odwiedzić ten sklep ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę polecam. kurde tam nic nie musisz robić. wszystko zrobią za Ciebie. dobiorą stanik, założą itd :D

      Usuń
  8. Biustonosze śliczne,chociaż jak dla mnie musiałyby mieć dużo gąbeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah... marzy mi sie marzy wypad do sklepu z taka profesjonalna obsługą... może kiedyś jak przejdę ze statusu bezrobotny na zarabiający :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się kiedyś wybrać do takiego sklepu, tylko że ceny jakoś mnie przerażają

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kolorowy biustonosz *.*
    obserwuję kochana i zapraszam do mnie ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne! chyba tez sie wybiore... ceny zrazaja, ale skoro zadowolona z zakupu:))zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wybierz się polecam. a ja zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  13. lepiej dać więcej i mieć dobrze dobrany biustonosz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. mi by się przydało takie dobieranie biustonosza, bo moje wszystkie biustonosze mnie denerwują. Nie mam idealnego :/ chyba czas zainwestować w jakis konkretniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak moje mnie denerwowały. albo co chwile ramiączko mi się obsuwało albo jak podniosłam ręce to stanik też wędrował gdzieś do góry !

      Usuń
  15. ten drugi mi sie podoba ♥
    no ja kupuje w atlantic'u i tam tez dobrze doradzają, bo równiez nie znalałam rozmiaru, więc jeśli skusisz sie na tanńsze od tych to polecam atlantic.

    obserwuje i licze na to samo ; )
    a co do szkoły, mam tak zrypany charakter że nie potrafie sie pnie przejmowac ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. też powinnam się wybrać do jakiegoś "specjalistycznego" sklepu, gdzie oferują takie usługi, choć często Panie w sklepach się na tym niestety nie znają.. :P
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za wizytę na moim blogu:)Oczywiście dodaje blog do obserwowanych:)

    Sama tez muszę się wybrać do brafitterki bo mam ciągle problem z doborem stanika dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna sprawa z takim brafittingiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naciosława! Musisz mnie zabrać do tej BRAFITTERKI koniecznie :) jakoś mi ciągle nie po drodze na Chmielną.

    OdpowiedzUsuń
  20. brafiterka brafiterką - ok wszystko fajnie ale te same biustonosze można kupić o połowę taniej :) przekonałam się na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią obserwuję, bo ciekawie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.