Popularne posty

piątek, 1 czerwca 2012

Mój kot i jego niedoszły obiad.



Dzisiaj chciałam Wam pokazać mojego kota, i sposób, w jaki śpi w upały :)
W tygodniu nie bardzo miałam czas na pisanie postów i robienie zdjęć, bo i pogoda słaba, zimno i pada. No i egzaminy na uczelni, więc mało czasu. Trzymajcie kciuki, a na tę chwilę mój kot dla Was.
Miałam też kilka godzin pisklę, które wyjęłam kotu z paszczy, ale nic mu nie było i wypuściłam je na wolność.

Nie wiem tylko co to był za ptak. Szpak? Wiecie może?
Jutro idę na zakupy! Zobaczymy co upoluję :)
Buziak!




20 komentarzy:

  1. moje koty niestety też lubią mi przynosić jakieś ptaki, że niby "w prezencie" ... dla mnie to żaden prezent, no ale one są z siebie dumne i chcą się pochwalić, szkoda że większość tych ptaków trafia do mnie już uduszona :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ptaszek przeżył po wypuszczeniu, i gdzieś teraz lata na moim domem, wspominając chwile grozy :)

      Usuń
  3. jaki słodki kotek:) może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, dziękuję, obserwujemy :) Też lubię fotografię!

      Usuń
  4. Mój kot też ma takie zabawy ... ale niestety zwykle mu się udaje :/
    obserwujemy? ^^
    Zapraszam do mnie na nową stylizację!

    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że obserwujemy. Miłośnicy kotów zwasze razem :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Taaaaak, w wylegiwaniu, to on jest specjalistą od najprzeróżniejszych póz!

      Usuń
  6. Ten kot jest wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niedobry kocur ptaszka chcieć zjeść ale nie zmienia faktu że śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA, dziękuje. Śliczny i bardzo kochany, pieszczoch niemożliwy!

      Usuń
  8. Fajnie sobie śpi ;)
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kotek:) Ten ptaszek to szpak, tak mi się wydaje:)
    Trzymam kciuki:)
    Obserwuję:) zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że to szpak. Teraz jestem już pewna :) Obserwuję już :)

      Usuń
  10. szpaczek mały:) ufff, że udało mu się wymknąć! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pozycja !! Kociak rozwalił się jak żaba na liściu :)

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.