Popularne posty

niedziela, 10 czerwca 2012

Rzęsy wydłużone REGARDEM

Z okazji tego długiego weekendu, tak jak obiecałam, wypróbowałam specjalnie dla Was opisywany już wcześniej Znalezisko - REGARD. Jak wiecie na codzień się nie maluję więc było to duże poświęcenie :)


Nałożenie regardu na rzęsy nie było tak proste jak mi się na początku wydawało. Potrzebny był dobry tusz do rzęs a raczej tusz który nie jest po prostu wyschnięty ponieważ taki wyschnięty nie złapał by włosków regardu. Kolejną potrzebną rzeczą była duża cierpliwość ponieważ musiałam nabierać włoski na końcówkę szczoteczki i powoli przyczepiać je do moich rzęs.

Mimo tych wszystkich poświęceń muszę powiedzieć, że efekt przerósł moje oczekiwania. Włoski regardu z łatwością przyczepiały się do moich rzęs nadając naturalny efekt wydłużenia. Widziałam kilka razy rzęsy wydłużane doczepianymi włoskami u kosmetyczki. Uważam, że wyglądały bardzo sztucznie a regard daje naturalny efekt. A ja używając zwykłej maskary nigdy nie osiągnęłam takiej długości, ponieważ moje rzęsy są z natury po prostu krótkie.

Jak uważacie czy rzęsy są bardziej wydłużone niż po zwykłej maskarze? Czy wygląda to naturalnie, efektownie? Zapraszam na zdjęcia :)