Popularne posty

niedziela, 10 czerwca 2012

Rzęsy wydłużone REGARDEM

Z okazji tego długiego weekendu, tak jak obiecałam, wypróbowałam specjalnie dla Was opisywany już wcześniej Znalezisko - REGARD. Jak wiecie na codzień się nie maluję więc było to duże poświęcenie :)


Nałożenie regardu na rzęsy nie było tak proste jak mi się na początku wydawało. Potrzebny był dobry tusz do rzęs a raczej tusz który nie jest po prostu wyschnięty ponieważ taki wyschnięty nie złapał by włosków regardu. Kolejną potrzebną rzeczą była duża cierpliwość ponieważ musiałam nabierać włoski na końcówkę szczoteczki i powoli przyczepiać je do moich rzęs.

Mimo tych wszystkich poświęceń muszę powiedzieć, że efekt przerósł moje oczekiwania. Włoski regardu z łatwością przyczepiały się do moich rzęs nadając naturalny efekt wydłużenia. Widziałam kilka razy rzęsy wydłużane doczepianymi włoskami u kosmetyczki. Uważam, że wyglądały bardzo sztucznie a regard daje naturalny efekt. A ja używając zwykłej maskary nigdy nie osiągnęłam takiej długości, ponieważ moje rzęsy są z natury po prostu krótkie.

Jak uważacie czy rzęsy są bardziej wydłużone niż po zwykłej maskarze? Czy wygląda to naturalnie, efektownie? Zapraszam na zdjęcia :)












22 komentarze:

  1. nie wiem o co chodzi :D ale wyglądają naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam, gdzie w moim poście jest słowo REGARD, podlinkowałam mój post o tym wynalazku. Ja widzę efekt, chociaż doszłam do wniosku, że trzeba by siedzieć długo przed lusterkiem.

      Usuń
  2. naturalnie raczej:) na pierwszym zdjęciu fajnie wyglądasz!:) pozdrawiamaaam i do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie:) zapraszam do siebie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda gorzej, niż po dobrym tuszu, a rzęsy są bardzo proste, więc chyba bubel z tego produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w swoim życiu miałam wiele tuszy i tych dobrych i tych złych ale nigdy nie osiągnęłam efektu takiego wydłużenia. poza tym po bardzo długim tuszowaniu tuszem do rzęs stają się one posklejane :/

      Usuń
  5. Pierwsze słyszę??? No nie wiem!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają naturalnie:)ja tez szukam czegoś do wydłużenia rzęs ale mi to chyba nic nie pomoże:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a jestem ciekawa, czy włoski nie odpadały w ciągu dnia?
    ale mi zaserwowałaś ciekawostkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ponieważ trzymają się one dzięki tuszowi a nie są też na tyle długie i ciężkie żeby odpadać. ten regard ma taką konsystencję hmmm "moheru" pociętego na mini mini włoski. więc skoro tusz nie odpada to włoski też nie :)

      Usuń
  8. Uważam, że wygląda to i naturalnie, i naprawdę ładnie ;)

    Skoro jeszcze wiele możesz zaoferować to zaobserwuje i cieszyłabym się gdybyś też mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie to wygląda kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post! The color of your eyes is so pretty! :)
    And thanks so much for the comment on my blog! Would you like to follow each other?
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. as i remember i followed your blog so now your turn

      Usuń
  11. you have beautiful eyes !
    like your blog btw. wanna follow each other sweety?
    kisses,
    http://www.keepitsylishandsexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha thank u. i like my eyes too. ok i follow your blog :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki, niedługo u mnie sesja z Podhala w stroju góralskim :) Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.