Popularne posty

czwartek, 7 czerwca 2012

Stylizacja Indiańska?

Kochani zapraszam Was na moją kolejną stylizację. Indiańska czy nie? Tak mi się trochę skojarzyło ponieważ podczas robienia zdjęć znalazłam piórko które potem stało się częścią mojej stylizacji. 

Z racji tego, że mamy dzisiaj święto mam trochę wolnego czasu. Później wypróbuję na sobie opisywany już regard i pokaże Wam efekty. Mam na sobie bluzkę z Pull and Bear którą kupiłam na stronie internetowej w SHOP ONLINE. Polecam Wam taki sposób kupowania ponieważ można wybrać darmową wysyłkę do sklepu w Waszym mieście lub wysyłkę do domu jeśli tego sklepu akurat u Was nie ma. A Pull and Bear jest naprawdę godny polecenia ponieważ są tam fajne rzeczy i to w przestępnych cenach. Koszulkę którą mam na sobie kupiłam za 19 zł!!!!




























Bluzka Pull and Bear
Podkoszulka H&M
Spodenki H&M
Buty Vans
Opaska H&M
Zegarek Swatch


Zapraszam Was do obejrzenia moich zdjęć. Jak myślicie naprawdę wygląda to indiańsko? Lubicie takie stylizacje?