Popularne posty

czwartek, 7 czerwca 2012

Stylizacja Indiańska?

Kochani zapraszam Was na moją kolejną stylizację. Indiańska czy nie? Tak mi się trochę skojarzyło ponieważ podczas robienia zdjęć znalazłam piórko które potem stało się częścią mojej stylizacji. 

Z racji tego, że mamy dzisiaj święto mam trochę wolnego czasu. Później wypróbuję na sobie opisywany już regard i pokaże Wam efekty. Mam na sobie bluzkę z Pull and Bear którą kupiłam na stronie internetowej w SHOP ONLINE. Polecam Wam taki sposób kupowania ponieważ można wybrać darmową wysyłkę do sklepu w Waszym mieście lub wysyłkę do domu jeśli tego sklepu akurat u Was nie ma. A Pull and Bear jest naprawdę godny polecenia ponieważ są tam fajne rzeczy i to w przestępnych cenach. Koszulkę którą mam na sobie kupiłam za 19 zł!!!!




























Bluzka Pull and Bear
Podkoszulka H&M
Spodenki H&M
Buty Vans
Opaska H&M
Zegarek Swatch


Zapraszam Was do obejrzenia moich zdjęć. Jak myślicie naprawdę wygląda to indiańsko? Lubicie takie stylizacje?




26 komentarzy:

  1. bluzka spoko i piórko spoko, reszta troszkę mało indiańska :p

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie na huśtawce jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny t-shirt:)
    obserwuję i zapraszam do siebie

    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. każda wariatka ma we włosach piórko :) ślicznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strój do kibicowania to ta super koszulka od Sz:)

      Usuń
  5. Świetna bluzka i opaska! :)
    W ogóle przyszłam tu, bo rozbawił mnie Twój komentarz na innym blogu. :) Ja też się boję Euro i najchętniej teleportowałabym się na ten czas na bezludną wyspę hehe! ;)

    Pozdrawiam i obserwuję!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie na huśtawce jest najlepsze, piękne masz nogi! mówię to ja dziewczyna ;) Świetny blog na prawdę, ja obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Indiańska, indiańska, brakuje tylko frędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak. właśnie frędzle. ostatnio w lumpeksie widziałam taką kurtkę z frędzlami i bardzo żałuję, że się przestraszyłam i jej nie kupiłam :/

      Usuń
  8. świetna koszulka :|)
    obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obserwuję, mam nadzieję, że z wzajemnością

      Usuń
  9. super indianka!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię outfity w takich klimatach :) Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja z indiańską nutką :D podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska stylizacja:)Powiało indiańskimi klimatami;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Vansy! :) Za ile kupiłaś swoje? :)

    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety vansy są dość drogie. ja moje kupiłam za 199zł i niestety nie ma dużo używanych wyglądających jak nowe(w przeciwieństwie do conversów). ale powiem tak to moje najwygodniejsze buty i nie zamienię ich na inne :D

      Usuń
  14. fajna bluzka :)
    + zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie takie wzory są bardzo modne ostatnio. Ostatnie zdjęcie megaaa

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie: diety i fitness Zapraszam na www.bycidealna.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnia stylizacja , bluzka jest ładna :) Pozdrawiam i oczywiście obserwuję , a dodatkowo zapraszam do mnie http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne fotki! :)
    pozdrawiam i zapraszam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja przyszła teściowa robi to muszą być mega :p

      Usuń
  18. Ta bluzeczka jest świetna :) również obs. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja u Ciebie tez już jestem, fajne zdjęcia, a u mnie niedługo sesja z Tatr!

      Usuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.