Popularne posty

wtorek, 29 maja 2012

Masło do ciała - kupić, nie kupować?

I teraz mam zagwozdkę, spowodowana przez moją przyjaciółkę. Stwierdziła ostatnio, że najlepiej opala się, stosując masło do ciała BIELENDY z olejkiem arganowym. Skórę, nie powiem ma wypielęgnowaną, gładką i teraz już ładnie "złapaną" wiosennym słońcem.

 Masło ładnie pachnie, szybko się wchłania, chroni skórę przed wysuszeniem, same plusy czyli :)  Dlatego będąc na zakupach w REAL, wpadam na dział kosmetyczny i co widzę? Co najmniej kilka rodzajów maseł...  Z olejkiem arganowym, z wyciągiem z kasztana, kokosowe, granatowe (z wyciągiem  z pestek  granatu), no i Żeń Szeń.






 Cena chyba przystępna, jak widzicie 15,99 (może się mylę, może gdzieś indziej jest taniej?)
 Ale zastanawiałam się ładnych kilka minut i poszłam bez decyzji.  Opisy na opakowaniach bardzo zachęcające, i tym gorzej właśnie.
 Nie zdecydowałam się na zakup, bo po prostu nie wiem, co najbardziej mi będzie odpowiadało.  Postanowiłam wstrzymać się i tutaj zasięgnąć Waszej opinii. Przecież i tak Słońca nie ma, i przez kilka dni ma być chłodniej, więc o opalaniu się nie myślę teraz.
 Szczerze będe wdzięczna, jak ktoś, coś mi podpowie.
 Albo kupię rzeczywiście to arganowe :)
 Buziak nocny!

20 komentarzy:

  1. nie używałam i nie powiem niestety choć dostałam teraz masło czekoladowe...jest pyszne Aloha! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpuściłaś mnie ;)
    Jak tylko będzie szansa na opalanko (a niestety prognoza mówi o ochłodzeniu) - wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy ..

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nigdy nie używałam ; nie pomogę .

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mi o tym produkcie nic nie wiadomo ale za to ze lubie kokos to to kokosowe bym kupila

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wsparcie :),poowiem tak każdemu się zdarza i trudno,ważne że na facebooku się te zdjęcia zatrzymały i są w normalnym stanie ;D Wiem nie mogę się przejmować jakimiś głupimi ludźmi, boją się napisać kim są bo są na tyle tępi i mądrzy tylko przez neta :D No pewnie że się lubimy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie uzywalam, ale zapach ma piekny :)
    dziekuje za komentarz:*

    Startuje w konkursie MISS POLKA 2012:)
    bardzo proszę o pomoc i zagłosowanie na mnie :*:)
    http://www.polka2012.pl/polka-1775.html

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie można sprawdzić, jak pachną :(,

    pozdrawiam,
    pola-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kupię to powiem Wam jak pachną. zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  9. Nie używałam,czekam więc na Twoją opinię o tych masełkach :)
    Zapraszam do siebie,może się zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym kupila na Twoim miejscu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki,też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam kokosowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasne! Zwłaszcza, że masło już w używaniu :) Arganowe.

      Usuń
  14. Zapraszam na nowy post :))))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.