Popularne posty

piątek, 11 maja 2012

Ha, ha, majówki, majówki i koniec. A u mnie sporo nowych zakupów, również bransoletka! Mam tez pomysł na coś z piór, ale dam foto tu:  jak już będzie gotowe.
W prezencie dostałam perfumy, zestaw kosmetyków i balsam do ciała. Kosmetyki testuję już kilka dni, więc chyba w niedzielę napiszę Wam co "wytestowałam"
No i przypomniało mi się, jak kiedyś testowałam cienie do oczu firmy RIMMEL  i pamiętam, że były kiepskie.
  Szukam tez zielonego pudru i w Polsce chyba nigdzie nie ma, a Panie w sklepach robią dziwne oczy, gdy słyszą coś o zielonym pudrze. Tymczasem ma on bardzo ważne zastosowanie. Niedługo zapodam film na You Tube, gdzie pokaże o co mi chodziło!  Pozdrawiam i zmykam do swoich obowiązków, a jedna ręką będę trzymać kciuki za pogodę w weekend!!!
<br>

1 komentarz:

  1. Zielony puder chyba ma krynolan czy jakoś tak na allegro kiedyś widziaam.Pewnie świetnie kryje jak zielony kolektor:)zapraszam do mnie u mnie KONKURS do wygrania asymetryczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.