Popularne posty

niedziela, 27 maja 2012

Kolejna sesja. Bluza z "Pchlego targu"



Wstawiam już moją drugą sesję. Mam nadzieję, że długo oczekiwaną. Jak widać w tytule mam na sobie bluzę którą kupiłam na wcześniej opisywanym Pchlim Targu :)














Bluza pchli targ
Koszula Bershka
Podkoszulek H&M
Spodnie Mustang
Buty Converse
Chusta no name
Zegarek mojego Taty
Okulary Ray Ban

Nie wiem czy zauważyliście ale znów miałam szczęście do przypadkowych osób na drugim planie!!! Czy Wam też się to zdarza? Co myślicie o nowej stylizacji ?



26 komentarzy:

  1. bluzka w kwiaty śliczna, i ładna stylizacja:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluza bardzo fajna, dobry wybór :))
    W ogóle fajny pomysł z tą akcją z poprzedniego posta, szkoda, że nie wiedziałam bym się wybrała:)
    I podobały mi się stoiska z rzeczami hand made, szczególnie ten z rzeczami z filcu, wisiorki te zwykłe - świetne!!!! Gdzie można takie jeszcze kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej. mam dużo wizytówek ale masz szczęście bo znalazłam akurat jedną o pracowni filcu. www.filc-jablonska.pl

      Usuń
    2. dzięki!:)
      Przeglądałam, mało estetycznie wyglądają te rzeczy na zdjęciach, ale może na żywo lepiej się prezentują.

      Usuń
  3. Dziękuję i jesteśmy w kontakcie o ciekawych wydarzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia super. No i słodkie stwierdzenie "Zegarek mojego Taty". Co jeszcze możemy nosić z rzeczy Taty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm w sumie co tylko chcesz. męskie zegarki są akurat fajne. ale polecam także jakieś stare koszule. kobieta w za dużej koszuli jest sexy

      Usuń
  6. Uważaj bo jakiś kibol za Tobą stoi i zabierze Ci bluzę w kwiatky. A i uważam,że męskie slipy też mogą być sexy pod warunkiem, że będą na męskiej sexy pupie ! A!

    ps pieczarkowa smakowała?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za mily komentarz;) masz świetne zdjecia:) rowniez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna, a jakie włosy boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrz drugiego planu odwraca mój wzrok od Ciebie. ;>
    Ah, jaki cudny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  10. twiiins<33 :)))
    a pasek ma pani cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie!!!!!
    Blog jest wspaniały!!!! Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam:):*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne fotki!
    uwielbiam takie chustki :D

    dzięki za komentarz ^^

    pzdr.
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna ta bluza!
    A drugi plan na zdjęciu rządzi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie leżąca koszula! ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotki, bardzo dziewczęco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczną urodę! a sesja super wyszła. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja chce mieć znów długie włosy-tylko po to by wiązać sobie na nich chustkę, oh jak ja za tym tęsknie:(

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.