Popularne posty

poniedziałek, 21 maja 2012

MOJA PIERWSZA SESJA. I MISTRZ DRUGIEGO PLANU :)

















Kurtka no name
Spodnie second hand
Koszulka House
Buty Auchan
Torba Parfois
Bransoletka Parfois
Okulary Ray Ban 

Najczęściej się nie maluje i chodzę w płaskich butach. Lubie wszystko co naturalne a płaskie buty są wygodniejsze :)
Tak to właśnie ja a z tyłu mistrz drugiego planu:) Dodam wieczorem jeszcze kilka zdjęć. Jak Wam się podoba? Co o mnie sądzicie?

Piszcie mam nadzieję, że jest ok. A już niedługo reportaż z "Święta Saskiej Kępy" gdzie można kupić wiele pięknego rękodzieła :)

22 komentarze:

  1. Strasznie fajne spodnie. Pełna swoboda w tworzeniu looku :D Super ! Zapraszam częciej do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. no widać, że wariatka:) fajny zestaw ! dajesz więcej zdjęć i to oczywiście z mistrzem drugiego planu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.pudelek.pl/artykul/40420/wasniewski_do_zony_kasia_nasze_drogi_sie_rozeszly/ !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te spodnieee, mam też takie, ale czarne i to jeszcze po mojej mamie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka świetna koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mistrz drugiego planu, najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper są te spodnie! Mega fajne, chociaz ja bym sie utopila ;p Dziękuję za komentarz i zapraszam na nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super spodnie!!! mają genialny kolor :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, bardzo fajna sesja! Podoba mi się bardzo Twoja podkoszulka i spodnie, radośnie, pozytywnie, czyli tak jak lubię! :) Sesja udana!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. torba z Parfois jest pięęękna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo indyjskie spodnie salwar :D uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, kupione przypadkiem ale są tak wspaniałe na lato. zakrywają przed słońcem ale są też przewiewne

      Usuń
  13. Świetny zestaw! Nadruk na koszulce jest super!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuu, Mistrz Drugiego Planu wymiata! ;P
    A portasy i t-shirt cudne! <3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.