Popularne posty

niedziela, 13 maja 2012

Ostatnio fascynują mnie pióra, kolorowe, zwiewne... Dowiedziałam się dzisiaj, gdzie mogę kupić kolorowe piórka w Warszawie i zamierzam zrobić sobie kilka ozdób. Tutaj zdjęcie witryny sklepu, gdzie kilka dni temu podziwiałam piórka. Jeżeli rzeczywiście będą tam te pióra i w normalnej cenie, to napiszę tutaj, gdzie je kupiłam.
Na pewno zobaczycie zdjęcia z moimi ozdobami.


Na tym zdjęciu widzimy wszystkie kolory, jak dla mnie są za bardzo dobrane na chybił trafił. Ja każdą ozdobę utrzymywałabym w dobranej tonacji kolorów np. od zielonej, przez oliwkową, do żółtej, albo zielono - niebieskie odcienie. Tutaj raczej trudno dopasować naszyjnik do konkretnej tonacji ubioru. Chociaż ja i takie cudo miałabym do czego ubrać. Już niedługo zobaczycie moje zdjęcia, pokażę Wam swoje ciuszki, oraz moje sposoby na makijaż.

 Mam również kilka par ciekawych butów, opowiem o tym, które będę nosiła aż do zdarcia, a które stoją w szafce i dlaczego.
Dołącz do nas na fejsiku>tu kliknij i bądź ze mną bliżej<

1 komentarz:

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.