Popularne posty

piątek, 18 maja 2012

PROSTO Z MOJEGO ULUBIONEGO SKLEPU. NOWA TORBA. PARFOIS
























Torba Parfois




Kochani nowa torba z mojego ukochanego sklepu. Dostałam wypłatę więc stwierdziłam, że tym razem nie będę sobie żałować!

Oglądałam ją już kilka razy ale jakoś nie mogłam się zdecydować. W końcu namówiłam mojego chłopaka żeby mi doradził i udało się!!!

Poszłam do sklepu z zamiarem kupienia jej. Wypłaciłam specjalnie pieniądze i co?? Nie widzę jej!! Na szczęście okazało się, że stała nie tam gdzie zawsze. Ale pojawił się kolejny problem! Była zarezerwowana na szczęście Pani po nią nie przyszła dlatego ją kupiłam!!

Torba jest ze skóry ekologicznej(części biała i granatowa) a część brązowa jest z czegoś z rodzaju zamszu. Mieści format A4. Ma specjalną przegródkę na laptopa którą można jednak wyjąć. Można nosić ją na ramieniu dzięki długiemu paskowi oraz w ręku dzięki krótkiej rączce. Mieści naprawdę wiele rzeczy więc jest super dla każdej dziewczyny.

Może pokażę ją na mojej weekendowej sesji? Co Wy na to? Jak Wam się podoba? Bo według mnie jest świetna dlatego kolejny raz polecam Wam sklep PARFOIS!!!!

16 komentarzy:

  1. świetna torba! <3

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ma przegrodę na laptopa, o ułatwiłoby mi to życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie sesyyyje =D więc poobseruję i czekam na nią =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej gdzie ja moge kliknąć? =(

      Usuń
    2. już działa obserwacja. Możesz kilkać :D i pamiętaj dziś moja pierwsza sesja

      Usuń
  4. wspaniały outfit :) torba super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this Bag so much! And your Outfit looks great :)
    Love Jasmin
    http://jasmin-sunshine.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing handbag!! i can't see a follow button but i wanna follow you...
    maybe try and make your photos bigger:)
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i have my first foto sesion this weekend so check out my blogg in the evening :)

      Usuń
    2. if u can help my becouse i can find follow botton on my blogg control panel !

      Usuń
  7. Pytałaś się gdzie mozna kupić te kosmetyki.
    Zaraz na początku postu pisałam że w Textil Market.
    Tylko w Textilu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam ale pierwszy raz słyszę o tym sklepie ??

      Usuń
  8. no łaaaadna i taka duża :) i nawet ją osobiście widziałam i tykałam:) no i czekam na fotki z sesji ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.