Popularne posty

środa, 23 maja 2012

Święto Saskiej Kępy. Rękodzieło



W sobotę byłam na święcie Saskiej Kępy. Obiecałam Wam opisać i pokazać straganiki z rękodziełem które tam widziałam.
Ozdób było multum. Można na prawdę się zainspirować, i zrobić coś samemu, jak ktoś nie ma pieniędzy na zakupy. Poza tym wspaniali ludzie, piękna sceneria Saskiej i dużo wina :)

Tutaj wiszą filcowe naszyjniki, w przeróżnych kolorach. Były również torby z filcu, broszki - kwiaty i korale filcowe z bransoletkami w komplecie. Popatrzcie.







Ceramika. Ceramiczne naszyjniki i inne różności.





Biżuteria z metalu i srebra.




Oraz MUTO MISIE :)


W wolnej chwili zeskanuje i dodam tutaj wizytówki osób które robią takie wspaniałości.

14 komentarzy:

  1. Ale fajny, inspirujący pomysł ;) ! Zawsze można coś wyszperać na takich straganikach, uwielbiam oglądać grzebać i się inspirować, zwłaszcza, że zazwyczaj ceny aż tak nie przygniatają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety powiem Ci, że tacy ludzie się bardzo cenią a raczej cenią swoje produkty :/

      Usuń
  2. Śliczne jest wszystko :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet ładne te niektóre rzeczy ale cena to już lepiej samemu coś zrobić :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre rzeczy są naprawdę godne uwagi i sądzę , że mogłabym się skusić na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak:) wszystkie rysunki na moim blogu są mojego autorstwa :)))
    Bardzo lubię biżuterię z filcu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też właśnie wpadł w oko ale wbrew pozorom, co mnie zdziwiło wcale nie jest taki tani :/ zapraszam do obserwowania

      Usuń
  6. biżuteria jest prześwietna! :)
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna biżuteria - uwielbiam ręczne robótki ;) sama kiedyś bawiłam się w robienie bransoletek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne sa te cudenka ile pracy i zdolych rak trzeba do tego.
    obserwuje i zachecam rowniez do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne te rzeczy...mmm...rozmarzylam sie! wazon pasowal by do mojego salonu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie rozmaitości.....

    Ciekawy blog ;) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. i see some amazing accessories! sometimes you find the most amazing stuff at markets like this. great blog, and love the photos. i just followed you on google. i would be honored if you connect with me, too! :) have a great day!



    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj tu, a najlepiej zasubskrybuj jako użytkownik Google, będziesz wszystko wiedzieć.